måndag 19 mars 2012

ZARA ,,,


Jag har börjat förbereda, packa och fixa. Jane åker med mormor och morfar till fjällen i helgen och stannar en vecka där med dom. Har blivit som en tradition där hon får vara liten, få all uppmärksamhet utan sin lillasyster:-) som annars alltid ska vara med .....  De ska bo i stuga, gå på skidskola och även bada och spela spel som det låter. Hon kommer klara sig utmärkt, blir värre för mig. Jag längtar redan till hon kommer hem fast hon inte ens åkt än ......
Jag älskar små presenter och köpte detta till Jane idag. Ett litet paket med ett par nya örhängen som hon önskat sig. Kan man skämma bort sina barn?! Att vara snäll är inte att skämma bort tycker jag!



Dagens lunch bestod av en riktigt god räksallad med min vän Annika som oväntat kom in till stan:-) Mysigt!



Kunde inte låta bli att gå in på Zara när jag ändå hade "vägarna förbi" ..... och när jag hittade dessa två toppar för 59:- styck så glömde jag för en sekund att jag lovat mig själv att INTE köpa ett enda plagg till ......

Två svarta snygga tunikor. Roligt med lite färg nu när våren är på väg .... Hi Hi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar