fredag 30 mars 2012

Sing hallelujah ,,,

Vintern e tillbaka med snöregn och endast 2 grader ....hmm  En fördel med detta väder tycker jag e att det är roligt att vara inomhus, städa, fixa osv. När jag jobbade som säljare sålde jag alltid bäst när det var "trist" väder ute. När det var soligt och fint gick mycket energi åt att man bara ville ut .... sola, shoppa, fika :-)  Men som säljare har man ju samma budget och mål och krav vilket väder det än är ... men roligt är det, har du aldrig sålt så tycker jag absolut du ska göra det någon gång i livet:-) 
Behovsanalys, invändningar, avslut mm. Att vara envis, glad, lyhörd, frågvis.. Listan kan göras hur lång som helst. Saknar det lite ibland.

Jag brukar "sälja" fast jag inte jobbar med försäljning längre. Tex på min sambo: Vill du laga mat eller vill du hämta barnen idag?? (tips, två alternativ) då måste han ju välja ett :-) Hi Hi     Lika med barnen: -Vill du städa ditt rum eller städa syrrans rum ?? osv

 

På väg till förskolan idag:


                    Fodrat Rosa Didriksons regnställ och min röda handväska där vantarna fick ligga :-)

 

 

Har du inget för dig ikväll fredag och bor nära Hudiksvall- Jag har ett tips! 

                                                            Gossip Nightclub/Hudiksvall
Fredagen 30:e mars kör vi på med vårat koncept där vi blickar tillbaka till det bästa från förr.

I LOVE 80-90 MED DR ALBAN SOM GÄST.


Det blir som alltid en kväll med gamla klassiker., och som ni alla vet så står ju doktorn för en hel del av dom som t.ex. Sing halleluleja,
Its my life, no coke m.fl skriver Gossip på sin hemsida

 

Måste ju erkänna för dig att det känns lite konstigt att alla åker "hem" till Hudiksvall och jag stannar kvar här i Stockholm.... det är ju MITT ställe:-) men men, jag hoppas de klarar sig utan mig men det kommer säkert bli svårt! Min bästa vän Ankie Bagger kommer stå bakom och köra och jag vet att hon önskar jag stod bredvid, men vännen det kommer tyvärr aldrig hända mer .. Hi Hi



                                                                Ankie och Jag
Jag platsar inte,,,, eller är jag bara FÖR bra, eller jag vet inte ... HA HA

Istället åker Julia och jag till våra vänner Catrin och Lisa och äter lite taccos och leker, lika trevligt det!
Kraaam  så länge

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar