tisdag 20 mars 2012

Mässa och massa kompisar!





Det var en lyckad dag! Så roligt att jobba på mässor. Man träffar så mycket folk och de flesta e på bra humör:-) Jag kan ju erkänna att det är LITE roligare att jobba med kläder och modemässan men bara för några dagar är detta toppen! Vill du läsa mer om byggvärlden kan du göra det HÄR



                                                På plats var även många gamla kollegor


Kickan och Marita var så klart på plats för Sverige Bygger och hade åkt från Hudiksvall !!


                                                       Lunch åt jag med Lisse och Lisa.

Sedan blev det hämtning på skolan och hem. Känns otroligt nog inte i fötterna att jag stått och gått i mina klackskor hela dagen....

Hör av mig senare
Kraaaam

2 kommentarer:

  1. Ååå.. jag saknar också våra fd kollegor!! Är i Stockholm men inte på Nordbygg. Jag är på SSG Säkerhetskonferens på Arlanda. Hade gärna kommit på Nordbygg o sagt hej. Du får hälsa alla. Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha, se där! Av en helt otrolig slump hittade jag ett foto av mig själv på din blogg (skrattande killen närmast dig)! Jag har ju en "hoppbild" på dig från Nordbygg! Hör av dig om du vill ha den... :)

    /Håkan

    SvaraRadera