fredag 9 mars 2012

Lite Se&Hör o massa annat "bajs" som Julia skulle sagt.. Ha Ha




Vi har legat på ett stort täcke på golvet och ätit godis och kollat på tv. Först lite barnfavoriter och sedan The Voice. Jag har ätit både chips och godis, FY! Efteråt känns det inge bra ......  Hmmm. Bara att börja om, men inte i morgon. Det får bli måndag!! Då ska jag även kolla upp lite träningsställen. Sommaren väntar och jag tänkte även ta upp golfen detta år så skönt att vara lite tränad innan! Spelade så mycket golf innan, men det har legat på is några år nu, men gud så sugen jag är igen!!! Vilken frihet. Enda gången man verkligen släpper alla tankar och funderingar och bara koncentrerar sig på denna lilla boll. Frisk luft och massa motion. Kan inte bli bättre. Jag har inte hunnit spelat med två små barn. Ska man spela golf räcker inte en gång i månaden.... tyvärr! Men NU e det dax igen. Jag hade 16 i hcp sist jag spelade.

Fick tips att köpa Se & Hör idag ( var nog för denna bild...)

Från Sean Banan filmen ..

I morgon blir en rolig dag. Då kommer två av mina närmaste vänner Ankie och Annika med barn hit på eftermiddagen. Vi ska ha ett litet kalas för Justin (min gudson) som fyller 3 år på måndag. Mysigt!




 Här Ankie och Annika i bra form... Det e verkligen inte ofta vi går ut tillsammans, men vi lever på hoppet:-) ..


Kraaaam & sov gott snart åker nattlinnet på:-) Hi Hi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar