söndag 4 mars 2012

Vill också bo i Hus .....


Barnen somnade utan problem efter en hektiskt men rolig dag!

I morgon är det skola, dagis och full rulle igen:-) Väckarklockan måste ställas igen ....  Slut med tv på morgonen och frukost vid 9 ... Bussen till skolan går 8.13

Vi hade lätt kunnat stannat längre hos Jessika o Runar men eftersom alla barn sover vid 8 när det e vardag o skola osv så åkte vi hem i tid o Julia sov faktiskt klockan 8 ....

Så söt han var lilla Jackson. Han gillar att äta tydligen, mycket .... Mysigt med bebis. Julia frågade om han inte kunde gå?? Nej lilla vän- han e ju inte ens 3 veckor. Vi fikade och myste och barnen trivdes och ville stanna kvar. Det förstår jag. Massa barn, hundar och hamstrar.... Jag vill också bo i Hus!! Kunna öppna upp så barnen själv kan gå ut en stund, grönt gräs istället för svart asfalt utanför porten, jag e nog ingen stadstjej .... 
Jag vill ha häst också!
Är det inte alltid så: Man vill alltid ha det man inte har ......
Jane vill ha rakt hår, Jag vill ha lockigt! En av mina bästa vänner vill vara längre, en vill vara kortare......
HAR man jobb vill man vara ledig, har man inget jobb vill man jobba. Är det kallt vill man ha varmare, är det varmt vill man ha kallare, Är man singel vill man ha pojkvän, har man pojkvän vill man va singel .... Ha Ha,  Hur livet är :-)  = Underbart :-)

Både Jessika och Runar e så otroligt snälla!! Man bara tycker så mycket om Jessika!
Synd bara att vi inte hinner ses så ofta. Men snart e det vår/sommar och då träffar man ju sina vänner mycket oftare än på vintern!

barnen tog det lugnt en liten stund i soffan ....


Vi hörs i morgon igen

Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar