onsdag 14 mars 2012

Utgång



Hade nästan glömt bort det själv.... Hur gick det till ???
Jag ska ut i kväll!!! Det är min bloggkompis Annelie och jag, mer än så vet jag inte just nu:-) Det spelar mindre roll var vi ska och vad som händer. Bara så roligt att komma ut en sväng och få göra sig lite i ordning för en gång skull ....  Var länge sedan jag träffade Annelie. Sist var nog på en bloggfest som vi var på... Hon har bloggat flera år och hennes bloggadress hittar du här på min sida! Jag läser den själv nästan varje dag:-) eftersom hon som jag är från Forsa (ett litet samhälle) 1 mil från Hudiksvall .....



Jag har ingen aning vad jag ska sätta på mig i kväll. Kanske det blir mina jeans med orange knapp och mina nya örhängen (som är orange..) och en svart topp "funkar alltid" ... !?
Hör av mig senare med bild:-)

Nu ska barnen hämtas
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar