tisdag 6 mars 2012

Trött på alla husdjur ....


Här ska bli ordning! Mitt projekt är att få i ordning även i min egen garderob.... behövligt! Först hittar jag ingenting och det gör mig galen! Sedan har jag fått flera hål i tröjor .... som jag antar är mal hål :-(  Hade hit Anticimex för något år sedan men de måste ha kommit tillbaka. FY !! Framförallt verkar de gilla ull och många av mina favorittröjor är bara att kasta:-( !!



kaos ...


Jag har bestämt att inte köpa ett enda klädesplagg till!! Har redan hittat mycket jag "glömt" att jag hade. Nästan så jag kunnat gå och köpa en likadan utan att veta att jag faktiskt redan har en sån - DÅ e det dax att rensa ....
ALLT ska ut (ruskas, tvättas o kylas...) och in i en annan garderob så länge!


 I dag följde jag min mamma på tåget som gick 12.23 :-(  Oj vad de bygger på Centralen. Kunde inte annat än smyga in Ur & Penn på vägen ...



Hittade dessa snygga örhängen som jag tänkte kan passa i sommar (jag som är ute på fest så ofta...) "ironi" Men jag kan erkänna att NU är det dax snart! Träffas alla tjejer, surra, dricka vin, bli lite busiga och ut och parta! Det var alldeles för länge sen !!!!!!!!!

Hör av dig om du har något roligt på "g" .... Jag e på :-) !

Kraaam så länge

1 kommentar: