måndag 26 mars 2012

Ny cykel och "bus",,,,,


Jag har faktiskt kört alla övningar idag, en bra början!! Inte så jobbigt var det heller. Men det ska ju liksom bli av !!! När man väl är inne i grejen känns det synd att hoppa över en dag då man varit så duktig, men så här i början .... kan vad som helst hända:-) Nu ska jag verkligen försöka vara hård mot mig själv!!! Du också hoppas jag så kanske vi kan boka upp något roligt ihop alla som faktiskt lyckas!  Vi kan tänka på vad och när lite längre fram:-)! Bra belöningar är aldrig fel!!

Jag ringde på en söt Hello Kitty cykel till Julia i kväll som vi var och hämtade. Supergullig! Den vi hade innan var vår ex.grannes pojkars som ett stödhjul gått sönder på... så 300;- och vi slog till. Synd bara att det inte var något luft i däcken, och i den här familjen är det inte så händiga personer om jag säger så ....  Att ta cykeln till en mack för att pumpa och hjälpen kostar väl mer än själva cykeln bara de´ .... 

Gullig eller hur! Synd att det inte går cykla till förskolan i morgon bara ...

Köpte dessa "inte så fina" underkläder som jag ska ha i morgon på visningen på Lidingö. Roligt att ha lite olika "jobb". Jag saknar inte alls mitt 7-3 jobb .... !! Enda jag saknar är pengarna som kom den 25e ...
Naturfärgade trosor  där inga skarvar ska synas (supertunna) och en passande BH till .... Praktiskt nu inför sommaren då man kanske inte vill att allt ska synas igenom... Billigt och bra: 169:- för båda, Skynda fynda:-) HI HI

Vet du vad??? Jag ska busa nu: Ta mig en stor kopp kaffe med mycket Bailys i (ingen vet...) förutom DU ...
Jag fryser, tror dom stängt av värmen här hemma bara för att det blivit "vår" ute ..... Det var 3 grader i morse, det tycker jag är KALLT!!!! Brrrr, morgonrocken ska också på! Även fårskinnstofflorna! Hatar att frysa!!!

Kraaaam


1 kommentar:

  1. Jättefin cykel, men lämnade inte någon en pump i hallen hos er för ett tag sedan Lycka till imorron!

    SvaraRadera