tisdag 27 mars 2012

Känner mig nöjd:-)!


Efter lämning och en Latte med en av mina bästa vänner gick jag hem och städade, tvättade och TRÄNADE. Jag var ensam hemma så jag höjde stereon och satte igång:-) Alltid lättare med hög, bra musik... Träningskläderna på så känns det mer "på riktigt" :-)



Jag klarade det, känner mig redan starkare (dag 2) är nog bara inbillning:-) men det spelar väl ingen roll.....

Hos frissan gick det bra. Lite slingor i ett par timmar sedan klar! Blev ingen stor förändring, (som vanligt) min fegis!



Vi klippte bara lite, Mitt hår har faktiskt blivit långt!

Nu ska jag iväg och hämta Julia, fixa korvstroganoff och ris som e en favorit.
Sedan kommer vår fina barnflicka Mathilda som inte fått varit här på väldigt länge stackarn ....

Jag ska vara på Lidingö klockan 17 så hinner nog inte skriva något mera innan, men man vet aldrig ...   Många tycker bloggen är prio 1 nu och dom har alldeles rätt:-) !   Hi Hi



Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar