söndag 25 mars 2012

Nu jäklar ,,,,,


Det kändes lyx när Julia sov till 8 ........  Hi Hi 
Ett bevis, det är inställningen vi har som gör oss :-) !? vilken konstig mening. I går åt jag dill och gräslöks chips o godis, fikade allt gott som låg framme och så har det varit nu några veckor nu igen. När man väl börjar synda så känns det som det ändå inte spelar någon roll om man fortsätter .... !  NU har jag bestämt mig igen!
I morgon måndag är det slut på allt vad heter godis, bullar och kakor igen! Inte ens fredagsmys! Nu får det vara bra! Det gick ju så bra ett tag ...  Nya tag. Inget att skämmas för, häng gärna med igen.

Nu kör vi lite träning samtidigt så känns det ännu värre att synda i godsaker ....

VARJE DAG, utom söndag =vila
-Situps (50 stycken)  kan inte börja föör hårt!


Ben: Utfall /15 per ben  -måste kännas kul i början så vi orkar o vill fortsätta
Lårens framsida, lårens baksida och baken, Nedre delen av ryggen, magen
Utförande:
Ta ett stort steg framåt med ena benet. Håll överkroppen rak. Pressa dig upp till utgångsläget med det främre benet. Försök att låta överkroppen arbeta rakt upp och rakt ner efter en lodrät linje under hela rörelsen. När du gjort klart antalet repetitioner med ena benet byter du ben.


- Armar på soffkanten eller en stol  (15 stycken)


- Hoppa hopprep (valfritt per dag) men minst 5 minuter


4 övningar ska vi väl klara av dagligen !!? 

VI BÖRJAR I MORGON MÅNDAG !!!! Vårt mål / Att må bra!

Nu ska vi iväg på dans (jag ska inte dansa eftersom jag inte tränar på Söndagar....) Ha Ha

Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar