torsdag 15 mars 2012

Massa om onsdag kvällen ...


Jag har absolut inte haft sovmorgon!! Det spelar ingen roll om man är ute och när man kommer hem. Man måste ändå upp samma tid när man har barn:-) ...

Vi hade en super mysig kväll igår!! Vi var på ett härligt ställe typ 5 minuter från vårt hem:


Vi hade blivit inbjudna av Vikingfjord Mojito som för första gången lanserar en färdigblandad cocktail på Bag-in-Box, Enkelt och gott. Det enda du behöver är ett glas, lite is och eventuellt lite lime och mynta. I en Bag-in-Box ryms det 12 stycken drinkar (1,5 l), finns i Systembolagets beställningssortiment och kostar 199 kr. Ett bra tips inför sommar kvällarna.... Men kom ihåg: IS är ett måste till denna drink!!!

Vi var ett 20-tal bloggare som var på plats. Vi blev bjudna på lite mat och självklart fritt dricka hela kvällen... och ÄNDÅ var jag hemma innan midnatt:-)


Här några bloggare. Kinna som är otroligt proffsig inom sitt yrke mat, hennes blogg kan du följa här
Annelie som är min vän och den som fått mig börja blogga ......  Hennes blogg är en av de jag följer dagligen! Den hittar du till och med på min sida dagligen. Sedan till höger sitter Jessica och hennes blogg kan du läsa här



Fick äran att sitta bredvid trevliga Ewa som jag aldrig träffat innan. Supermysig! Hennes blogg kan du läsa här 
Vi fick lära oss att man ska sätta fram ena axeln när någon tar ett foto:-) Bra tips och många skratt blev det...!


Tibor är en etablerad fotograf som jag aldrig träffat innan, men han verkar känna ALLA!!! En rolig, trevlig prick som fick oss alla att skratta. Humor e viktigt lärde han oss! Du kan läsa om hans spännande resor och liv här !!


Nog om onsdags kvällen! Nu e det en ny dag, nya möjligheter och ny härlig sol ute!

Kraaam så länge



2 kommentarer:

  1. Hejsan! Det var väldigt roligt att jag fick träffa dig och tyckte att vi fick så god mojito och tilltugg :) Hoppas att vi ses igen!

    Roligt att jag fick vara med på din blogg!

    SvaraRadera
  2. Kul att träffa dig. Jag blev så imponerad av hur mycket du bloggar per dag. Wow. Jag har själv inte hunnit blogga om eventet än. Men tänkte att det ska blir något.

    SvaraRadera