söndag 18 mars 2012

Naket .... , Ok !?


Hur ofta träffar man flera vänner på samma dag?! Söndagar är för mig en sådan dag:-)!!
Tjejerna dansar medan jag och de andra "dansmammorna" fikar, babblar o umgås, kan inte bli bättre ..... Här Ulrika (som vi följde med hem efteråt), Paula, Ankie och Lisa.


Dom här mammorna dök också upp på Dansskolan ... Johanna till höger har en blogg som du kan läsa här



Läste Aftonbladet och ett av våra samtalsämne idag var detta:


En trend som hållit i sig några år nu, Jag var inte sämre jag ,,,,,, Här var jag i 8e månaden :-) Det e liksom OK att klä av sig när man e gravid, men inte annars :-) !




Snart ny vecka igen. Känns helt okey! Jag har hela veckan inbokad och det känns alltid bra tycker jag!
Tisdag och Onsdag blir det jobb på Stockholmsmässan, ska bli skoj!

Kraaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar