tisdag 6 mars 2012

Nu e det tydligen lugnt ...


Då vågar man sig ut igen ,,,,

Polis och gärningsmän sköt mot varandra mitt i centrala Stockholm efter ett rån mot en guldsmedsbutik.
Flera vittnen hamnade mitt i skottlossningen – och chockade tas nu om hand.
– Vi har ingen uppgift på att någon skadats, säger Ulf Lindgren på Stockholmspolisen.
Tre gärningsmän greps direkt på platsen.
"tagit från Aftonbladet"

Kvällen har varit så där, trötta barn! Ovant när vi varit lediga 1 vecka. Julia hade sin kompis Ella med sig hem från förskolan så det var mycket lek: en populär lek är att de leker att de lagar mat, och då MÅSTE man ha vatten och även tvål... ? Senare förstördes hela kvällen när Julia inte fick spola när hon själv varit på toaletten. Jag "råkade" hjälpa till :-) En trött, trotsig och gnällig tjej fram till klockan 8 då det äntligen blev lugnt i vår lägenhet.

Jag har två jobb inbokade i Mars, skoj! Ett är på Lidingö och det andra är på Stockholmsmässan. Roligt ska det bli !! 
Jag gillar att jobba och träffa massa nya människor. Mina små projekt ligger lite vilande för tillfället men tas nog upp snart igen:-)

I kväll blir det en tidig kväll!






Kraam så länge och Hurra till En av mina närmaste vänner Malin som fyller år idag (vi har känt varandra sedan vi var ca 6 år) Hon bor tyvärr i Sundsvall så vi ses inte så ofta som vi skulle vilja:-(
En fin passande dikt


Ett hjärta kan slå
 Ett hjärta kan brista
En vän kan man få
En vän kan man mista
Men i mitt hjärta finns Du gömd
För en vän som du
blir aldrig glömd....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar