söndag 11 mars 2012

En ny favorit ,,,,


Dagen har varit bra.  Dansen var rolig som vanligt! Men det märks att det varit helg och sena kvällar så före 8 ska barnen sova idag!!
Jag önskar att de gånger barnen e vaken länge så skulle de även sova länge, men nej nej.... Så funkar inte mina barn i alla fall :-(




Massa bästisar. Jane har känt dessa två tjejer sen hon var 2 år. Vi mammor brukar säga att vi måste försöka hänga ihop så barnen får träffas ofta. De gick på dagis tillsammans men inte i samma skola nu, tyvärr! En går på Carlsson Skola en på Franska skolan och en på Fredrikshovs slotts skola.

Jag har själv vänner kvar sedan jag gick i lågstadiet, det är ju ändå något särskilt. Då känner man liksom hela familjen och alla runt om. Skönt med de som känner en och vet hur man är både innan och utan. Brukar tänka ibland, tänk vad glad man ska vara som har vänner och familj. Tänk vad många som inte har det:-(  Vad tragiskt. Jag e lyckligt lottad!



Jag fick ett nytt gloss skickat från Skåne (en kompis som köpt ett där till mig) jag har inte sett det någonstans i Stockholm.
Både lyse och spegel i ett + ett snyggt läppglans!! TOPPEN




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar