torsdag 29 mars 2012

Didriksons o massa annat,,,


Livet är konstigt, skört & vi vet inte mycket om framtiden och tur är väl det!?

Gårdagens lugna kväll såg ut såhär... Konstigt att ha bara ett barn hemma. Nu längtar jag så mycket efter Jane, inte Julia säger hon men ändå frågar hon efter storasyster det första hon gör varje morgon. Man kan inte lite på dom små busiga trollen:-) Klart hon längtar också!!!





Min kropp värker. Ont i både ben, rumpa och armar.... som man bäddar får man ligga:-)  då ska man inte vila utan träna mera sägs det.... och det får väl bli så:-)
Tycker synd om stackars hamster som är ensam eftersom Jane e borta än, så han får springa bredvid och göra mig sällskap:-)




Min nya jacka från Didriksons har kommit, så himla perfekt nu när det både e varmt och kallt ute...

          Det var nära att det blev en svart,  men det blev en röd/cerise färg istället. Fin tycker jag !!

I går var jag inte på skrivhumör men måste bara visa de fina bakverk de hade inne i Saluhallen där jag och fina Maria fikade, de såg vääääldigt mumsiga ut men vi smakade inte!






Nu ska jag göra lite nytta ...    Vi hörs självklart snart igen:-) !!

2 kommentarer:

  1. Åh, fina Maria. Hälsa henne från mig nästa gång. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, fina Maria. Hälsa henne från mig nästa gång. Kram

    SvaraRadera