torsdag 22 mars 2012

Michael Bindefeltd , MOOD Stockholm.....

                                                        bild lånad av finest.se

I kväll var det invigning av MOOD Stockholm som ligger i kvarteret Norrlandsgatan/Regeringsgatan här i centrala Stockholm. Det var Michael Bindefeld som anordnade kalaset. Gallerian kan beskrivas som det bästa från det bästa. Mood Stockholm är ett helt nytt koncept tydligen, där man kommer hitta fantastiska restauranger, konstverk och en hel rad svenska designers!
Jag har redan hittat massa butiker med allt från otroligt fina doftljus, ljuslyktor mm som jag ska besöka när det är något mindre med folk. I kväll var det kanske lite för mycket människor:-) ....




Det bjöds på både plockmat och vin och  så klart champagne ! Vi var några tjejer så det tog sin lilla tid att ta sig i genom hela köpcentrumet eftersom det alltid var någon som träffade någon bekant och stannade....






Att det alltid ska kännas lite jobbigt innan man ska iväg ... men det blir alltid så trevligt bara man är på plats:-) En lyckad lagom lång kväll med många skratt och mysiga vänner! Jag e glad att jag i sista sekund (som vanligt) ändå följde med! Det var NÄRA att jag stannade hemma min lilla soffpotatis:-)

                                             Här Annelie, Annika, Jag och Tanja


                                                       Ellinor, Ankie och Jag
                                                    
I vimlet stötte vi på Richard Herrey som jag känt väldigt länge, nu för tiden smsar jag bara honom när jag vill ha biljetter till Melodifestivalen, Hi Hi


Några av tjejerna stannade kvar medan jag och några till gick hemåt. "Borta bra men hemma bäst:-")

I morgon ska jag iväg till Lidingö och prova lite kläder på morgonen. Jag ska gå visning på tisdag. Återkommer med mer info i morgon. Vet själv inte så mycket än. Nu är jag, mina fötter och min rygg trött så vi ska krypa ner.

Sov Gott mina vänner och Tack för du orkar läsa min lite ostrukturerade blogg! Jag tycker själv att det går lite bättre nu än i början. Jag kan till och med rotera bilderna själv nu....




1 kommentar:

  1. Här finns mer bilder ifrån kvällen:

    http://cawamedia.wordpress.com/2012/03/23/mood-stockholm-galapremiar/

    SvaraRadera