torsdag 29 mars 2012

Vems porsche ...


Hej igen:-)
Vilket konstigt väder det varit idag, kallt, blåsigt sedan sol och sist men inte minst regn:-( ....
Det fick bli varma kläder idag igen. Kan det verkligen bli snö i helgen?? Hoppas dom "som vet" har fel!

                                                                  

Vi såg en snygg bil utanför förskolan och någon satt i och "spanade" mot vårt håll, (tyckte vi då) vem kunde det vara. Och ut hoppade vår prins ,,,, Carl Philip....  Hi Hi




I dag fick jag nya Mama tidningen som jag tydligen har börjat prenumerera på (brukar skicka in när man får 3 nummer + ett läppglans eller något annat skoj de lockar med..... ) sedan glömmer jag att säga upp :-) Vi har faktiskt varit med i mama för några år sedan, letat den men hittar den tyvärr inte:-(
Längtar tills ikväll då jag ska lägga mig och läsa i lugn och ro! Mysigt:-)





Träningsproffset Olga Rönnberg är 39 år. Familjen har totalt 7 barn varav tvillingarna Anna och Emma 2,5 år. Fick barn nummer 2 med Downs syndrom. Då tänker man: HUR ORKAR HON !?
Vilken stark kvinna!! Vi som har friska barn ska verkligen vara glada. Man glömmer ofta liksom bort det,,,,

Julia tycker inte om när jag sitter vid datorn, hon e såå trött och behöver tydligen 100% uppmärksamhet HELA TIDEN! Kram så länge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar