fredag 9 mars 2012

HM fynd .....


Den här dagen gick lika fort som alla andra:-)
Började dock lite ledsamt då en vän ringde mig och var ledsen från Sjukhuset. Jag gick själv gråtande på HM och direkt in till närmaste spegel eftersom jag hade för en gång skull målat rätt mycket mascara ......

Livet e skört, vad vet vi om i morgon? Vi måste bli bättre på att vara här och NU ! Vara glad åt det vi har!

Jag köpte strumpbyxor, en tunika till Jane och en dansdress till Julia. Ett nattlinne hittade jag åt mig själv. Jag kommer sova som en prinsessa:-) !





Jessika ringde när jag var på HM och vi träffades upp för en fika. Blev sittande längre än beräknat. Jag som hade så många ärenden att göra ..... Men vi hade en mysig stund och timmarna gick så fort.... Det e inte ofta vi får sitta och babbla om våra gubbar i lugn o ro ...... Man kan inte FÖRSTÅ att denna snygga tjej har 5 barn och inte får sova mycket på nätterna!!??


Nu ska jag hinna till systemet, köpa lite presenter. Det är två kalas i helgen, fixa fredagsmys och sedan ska jag vara på förskolan om 45 minuter. Hörs senare!

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar