onsdag 7 mars 2012

Lagerhaus och lite till ,,,,,


Snacka om effektiv:-) 
Fixa håret, en kopp kaffe samtidigt och även ta en bild .... skulle en av andra könet klara det tro´ .... ?!

Jo det tror jag säkert, jag har träffat många som både har tittat på tv och suttit vid datorn samtidigt :) .....- hi hi



Träffade äntligen min fina vän Helena i dag, vi åt lunch, skvallrade och drack en latte. Glömde ta bild på vår goda mat... Helena blev min första riktiga vän när jag flyttade till Stockholm. Hon är från Uppsala men bor i Stockholm. Henne har jag busat mycket med ... :-)


Sprang förbi Lagerhaus på Birger Jarlsgatan på väg hem. Massa roliga saker som jag skulle kunna köpt, men det blev detta istället .... (eftersom vi bakar så mycket)


                                   Kökshandduk med två roliga smörknivar (9;- styck)



 

Nu ska barnen hämtas så vi hörs i kväll, Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar