torsdag 8 mars 2012

Massa lek och en bebis...


Jag har börjat, hoppas du med:-)!

Dagen har varit bra. Efter lämning åkte vi ut till Ingarö. Tog med lite frukost ut eftersom varken Paula eller jag ätit på morgonen. Det blev macka, supergod yogurt vi köpt med från Kringlan med Hallon i, juice och kaffe. Mums!


Lokalen var fin med öppen spis och fint med stolar o bord. Men kanske lite liten då jag ändå vill ha plats för massagebänk, liten hylla med smått o gått. Väldigt bra läge så vi får se ....



Dagens lunch som jag blev bjuden på. Kanske för att det är Internationella kvinnodagen ?! Vet inte...



Kvällen har vi varit hemma. Jane hade med sig en kompis efter skolan och vi fick även främmande av Katrin och Lisa (de ville så gärna komma och hälsa på och titta på vår hamster) och då blev vi superglada!



Fixade lite mat i blandad kompott ...... Tacos för några, kyckling o ris för vissa och köttbullar med potatis o.gräddsås. Så blev alla nöjda :-)


Så en riktig "lek torsdag.." Jag fick vara mamma till en bebis en stund ......


så barnen var trötta somnade före 8 och jag ska ta mig en kopp te , krypa upp i soffan och hoppas det är något bra att se på Tv !!
I morgon min vän ska jag försöka hinna förbi HM, mina checkar e orörda och det e väl lite onödigt:-)  

Kraam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar