fredag 23 mars 2012

Det gick toppen ,,,


Det gick toppen att cykla, och vi körde endast på EN enda person ... :-) men Julia bad om ursäkt:
-Förlåt tanten sa hon .....
Vi fick inget svar men hon gick då iväg utan att halta ....



Sedan åkte jag till ACES på Lidingö för att prova lite kläder inför tisdagen. Kika gärna in på deras hemsida HÄR
De har allt från kläder, kuddar, inredning och doftljus som jag bara äääälskar!




Jag passade på att äta min lunch inne på Hemköp idag när jag var och handlade:-) ,,,



Han bjöd på lite allt möjligt gott, Mums!

Vädret e underbart, men jag tycker kanske det är LITE tidigt med ballerina skor som jag sett några ha idag....  Jane fick ha gympa skor men Julia får ha sina varma kängor ett tag till, det går rykten om att värmen är bara här och vänder. Det ska dessvärre bli kallt igen.... 
Jag har tvättat, packat och fixat. Min stora prinsessa åker tåg i morgon bitti till "Norrland" för lite semester och skidåkning.

Snart ska trollen hämtas, hörs senare

Kraaam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar