tisdag 27 mars 2012

Frissan:-)


Tisdag morgon.
Jag har sovit rätt bra i natt. Julias hosta är lite bättre så jag har inte behövt vaknat varje timme och känner mig genast piggare:-)!
Har verkligen försökt pumpat cykeln eftersom vi HAR en pump hemma som mina snälla föräldrar köpt (de tror alltid så gått om oss...) problemet är att hjulen är såå små att inte pumpen ens går in mellan medarna -heter det så ...? Annars kunde jag till och med försökt att blåsa upp hjulen med munnen:-I) Hmmm, vi har faktiskt ringt efter hjälp..


Jag ska iväg till frissan idag och har suttit och letat lite "snygga hår". Svårt att hitta frisyrer man själv skulle vilja ha eller rättare sagt passa i och våga genomföra ....

Några jag hittade: Vad tycks, svårt! Alla är ju dessutom ordentligt fixade, HUR ofta hinner man med det?!







Vi får se, jag har en liten aning ....

Hör av mig senare,
Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar