måndag 19 mars 2012

Finns inget rätt eller fel .....!


Vi har bara "varit" ikväll. Visst e det skönt! Jag är emot aktiviteter fem dagar i veckan. Hur orkar barnen och hur orkar föräldrarna!? Det är för oss bara några timmar per dag vi hinner vara med barnen, och då ska man hinna med att koppla av efter en hel dag, göra läxor, äta, umgås, och så småningom förbereda kvällen..... som kan ta låååång tid i bland:-)
Att sedan klämma in massa aktiviteter varje dag känns ju så där.. Men jag VET man måste satsa och börja i tid om man "ska bli något". Jag började i tid med både ridning, spela kula, pingis och gymnastik. Men jag blev ändå "inget" ....... :-(

Det är ändå bättre när det börjar bli lite ljusare ute. Då känns kvällarna lite längre och man gör mera saker på eftermiddagarna....  Då är vi ofta ute på gården och helt plötsligt är klockan över åtta. Det händer aldrig på hösten o vintern:-( Då går verkligen alla i ide!

I kväll tittade Julia på mig och sa:
-Mamma, vet du vem du e likt?   Nää sa jag
- Jo, Lucy.   Jaha vilken Lucy
-Lata Lucy  (som går på tv)
Jag var så klart tvungen att googla

SÅ här ser Lata Lucy ut ,,,,,,   


Kanske lite likt:-)    Ha Ha


Nu ska jag fixa inför i morgon. Jag lämnar på dagis och sedan åker jag direkt ut på Stockholmsmässan där jag ska jobba, Skoj !!

Sov gott så hörs vi i morgon igen HOPPAS JAG


1 kommentar:

  1. Lycka till imorron,och hoppas dom inte tycker du är lik Lata Lucy. Ha ha

    SvaraRadera