torsdag 8 mars 2012

Reinfeldts .......?


Kvällen igår gick så fort att jag inte hade tid för någon dator,  och när jag väl satt mig en sväng och kollade Aftonbladet blev jag så besviken:

Vad händer egentligen?? tycker att alla flyttar ifrån varandra:-(  så tråkigt! Tar våra jobb över all vår tid så det påverkar familjen eller tänk om vi skulle lägga all tid vi idag lägger på data, telefon, sms osv på vårt förhållande istället. Förhållande behöver som en blomma näring annars dör den. Ett bra ordspråk som jag tror vi alla ofta glömmer ....


Reinfeldts besked

Vännen: Det trodde jag aldrig, de som var så måna om varandra

Sveriges statsministerpar ­Fredrik och Filippa Reinfeldt separerar.
Beskedet kom i går kväll i ett kortfattat mejl från statsministerns presschef.
–Jag förstår ingenting. Något måste ha hänt, ­säger en vän.


I dag e en spännande dag. Först förskolan sedan Ingarö och därefter ska jag kika på en ny lokal (jag har inte gett upp....) på Birger Jarlsgatan, Spännande!!

Hör av mig senare.
Ska vi alla hjälpas åt att bli lite mer rädda om varandra, Hur kan vi börja??

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar