lördag 17 mars 2012

Eric Saade ,,,,



Sitter och tittar på säsongstarten av Robins, Eric Saade. Visst, han e bra, 21 år gammal. Men måste killen ha dessa glasögon!!??


Jag brukar aldrig nämna och ännu mindre märka andras utseénde men det är verkligen inte till hans fördel. Han kanske inte kan ha linser,,, vad vet jag ??? Alla tycker olika och alla gör som de vill, men man måste ändå få tycka!


I dag fick jag en nostalgikick ......  Kändes helt plötsligt som jag gick på lågstadiet, det var lördag och vi skulle få gå på disco. Det var Henrik som alla ville dansa med, alla! Han var inte bäst att dansa, han såg inte bäst ut, han var inte trevligast och han var till och med blyg. MEN ändå ville vi dansa med honom. Här kommer svaret !!!!

Han använde Jane Hellen och luktade SÅ gott !!! Det var tider det ....
När jag hittade det i skåpet kunde jag inte sluta lukta, länge sen jag såg det i någon butik, Hoppas verkligen det finns kvar! Jag ska ut och leta .....

Ha en mysig lördag kväll


1 kommentar:

  1. Hej kin! Jag köper Jane hellen ofta. Det finns på Rusta och vissa Dollar store butiker. :) kram

    SvaraRadera