måndag 12 mars 2012

Hur orkar folk bry sig ,,,,


Jag har slutat att frågat Julia på väg hem från förskolan vad de fått för lunch. Förut brukar vi prata om dagen på väg hem och vad de ätit osv. Men nu är det absolut ingen idé längre att nämna mat för då säger hon alltid väldigt högt BAJS (att detta ord ska vara så roligt...)
Det känns ju sådär med tanke på att inga bajsar i dom här kvarteren......  och det ser ut som en del tycker det är väldigt konstig att en 3 åring säger "såna fula ord" .......

Jag har två barn och det e bara ett som säger det, så min förhoppning e att det snart går över och jag tror mig minnas att det blev bara värre när man tjatar om att          -Man säger inte så....

Mina barn är ÄNDÅ det bästa jag har!!




NU ska jag börja läsa boken som jag berättade om förra veckan (Felicia försvann) Spännande!





Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar