torsdag 3 november 2011

Vi kom till tandläkaren som sa att de skickat sms att de hade ställt in besöket. Sms et hade skickats den 27 oktober då vi var borta ...

Det löste sig och vi fick ändå komma in till någon annan. Vägrade gå därifrån när vi har pratat om tandläkaren nu varje dag senaste veckan och som hon längtat:-O

De tog Jane på en ggr eftersom det var några år sedan hon var dit... Allt gick toppen!

Tråkigt, konstigt väder idag! Så vi väljer att vara inne och inte hitta på någon ute aktivitet idag.

Snart väntar ändå ridningen. Länge sen vi var iväg till stallet- missat 2 ggr då vi åkte utomlands en torsdag och kom hem lördagen därpå .... så idag är det dax !!!

Såg detta i en tidning som jag tror stämmer väldigt bra!!


Visst e den bra. Vi försöker och försöker och ofta på fel sätt tror jag. Ser barnen att VI föräldrar är nöjda så blir barnen mer nöjd också. Vi köper saker, vi fixar och trixar för att baren ska få det så bra. MEN det dom helst av allt ändå vill är att VARA med sina föräldrar. Spelar ingen roll om man spelar kort. Går till skogen och plockar kottar eller myser !!!
Jag kan nu för första gången känna att jag HINNER vara med mina barn så mycket jag vill /de behöver och DET tycker jag är MER lyx än något annat!!


Fick ett tips som jag glömt berätta om: OM du behöver putsa upp ett silverhalsband eller något annat kan man tydligen lägga folie i ett kokande vatten och liter salt. Sedan lägga ner tex halsbandet och låta det koka en stund:
Jag har testat och det funkar!!?? Konstigt.


Jag gjorde det med mina fina namn-smycken (barnens namn) som jag köpt av en tjej här i Stockholm som har butik på Östermalmsgatan


Kolla gärna hennes hemsida. Jag har träffat henne några gånger. Hon e supertrevlig! Hon ville att jag skulle vara med på hennes hemsida men läget då passade inte ..

Nu ska jag fixa lite mat, ringa några viktiga samtal och sedan tar vi bussen till stallet

"gnägg så länge"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar