måndag 7 november 2011

Frissan .. :-)

Idag efter lämning slank jag in hos frissan. Jag brukar inte ha sån tur MEN de kunde ta emot mig på en gång.
Ofta måste man boka flera veckor ibland månader när man ska till frissan men hur ska man veta NÄR behovet uppstår .... Då jag kommer på det vill jag gå NU och inte vänta..


syns ingen större skillnad, förutom i plånboken .... - 1.350






Suttit hemma och varit duktig och kollat både dagisinformation och skolinformation /veckobrev, matlistor, planeringar, School Soft som är ett sätt att kommunicera mellan personalen och föräldrar ......




"ur Julias vecko-brev"
På onsdagen gick vi till Lill-Jansskogen och hade en underbar höstdag där. Vi pratade om vart löven kommer ifrån, vad händer när de ramlat ner på marken och alla barn fick plocka med sig minst ett löv var som vi tog reda på mer fakta om, vilket träd kom det ifrån? Vi hade även besök av Julias storasyster Jane som var med oss hela dagen.
Fanns även många fina höst bilder som man tyvärr inte får lägga ut:-( ...

Som jag berättade förr så ÄLSKAR jag IKEA. Men de fina lampor vi köpt till köket (roliga bollarna) gick inte ha där :-( fel uttag och de var nog inte passande i kök??? tydligen





Vi köpte nya. Men eftersom vi köpte dom i närheten där vi bor, så var de inte lika billiga som de fina på IKEA .....

Nu måste jag kolla lite hur det gått på min tradera. Sen har jag lovat att vara på skolan klockan 3, och man ska hålla det man lovar ....!!

Hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar