fredag 4 november 2011

jag e världens bästa mamma...

Det känns att det är lov, Vaknade nästan halv 9 -Lyx! Det är fredag, ännu lyxigare. Bara känslan av fredag gör nog många glad "fredagsmys" mm

Jag är världens bästa mamma tydligen ... Att få äta lunch /picknick i vardagsrummet på en filt är så roligt:-) Leker man dagis och det är utflykt så är det... !


Kommer du ihåg barnens garderob.. ? Hoppas inte! IDAG har jag gjort det. Plockat ut ALLT. Kastat, lagt undan osv. SKÖNT när det väl är gjort. Få se hur länge det får se ut såhär ....



Har beslutsångest över min Didrikson jacka från förra året. Klar blå.... Den är så fin, MEN jag tycker man "syns" för mycket i den, vill ha en svart (som vanligt) ska jag ha den kvar eller inte... det är frågan !!?




Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar