torsdag 24 november 2011

snart helg .... vad e skillnaden:-)

Med sjuka barn hemma får man ju inte så där väldigt mycket gjort .....
En härlig rätt varm vinterdag:-) solen kikade fram och vi hade runt 10 grader idag.

Köpte med mig en tidning till mig själv och en barnfilm. Filmen har gått runt runt men tidningen har jag inte öppnat ÄN, men bara några timmar kvar till det blir lugn och ro och jag ska sätta mig i soffan i min utslitna pyjamas under ett täcke och tända ljus och ta ett glas vin och läsa Mama !!!!




Vi har bakat goda muffins som vi ska ta med till skolans julmarknad på söndag



Fina former ifrån Lagerhaus


Lunchen bestod av spagetti & köttfärssås och middag blev det pannkaka/ två barnfavoriter (med sylt o grädde så klart....)




vet ni vad??? Idag gick det HUR bra som helst att ta sig från dagis och hem ......
Vi kollade tomtar som nu e inpräntat i huvudet SER allt man gör så om man e snäll och lyssnar på sin mamma så får man mååånga julklappar:-) .....

1 kommentar: