onsdag 9 november 2011

Tack !!

Oj vad det strömmar in sms ... Roligt! Lite underhållande var det ju:-) hi hi
Carina Berg blev ju som en vän. Enkel, rolig och fick en nästan att berätta saker man inte "ska/borde" berätta för henne:-) Hon är ju verkligen som DIG o MIG !!

Vi pratade mycket om att ha små-barn, den tiden .... hon och Christian sov varannan natt med deras son och den andra fick SOVA hela natten i källaren:-)... Vi har det nog lika allihopa.. Spelar ingen roll VEM man är, VAR man bor eller HUR man gör...



Det var ju länge sen hon var här nu. Jane gick fortfarande på dagis /nu skola, köket var inte omgjort, jag bor inte kvar Hi Hi (skämt:-)
Jag kommer ihåg att jag tyckte det kändes tomt när hon inte skulle vara här längre.... (2 hela dagar..) Jag har faktiskt pratat med henne ett par gånger sedan dess. Kanske man ska höra med henne om hon vill ha en assistent (jag behöver ju jobb...)


OCH tack alla för grattis hälsningar till Julia, som somnade före 8- sååå trött!
Här e några av hennes bästa presenter och ändå har vi inte haft kalas än .....
Hon har även fått en klocka med hjärtan och en nallebjörn som fick följa med på dagis. Pussel mm.

Hela texten, bloggen, programmet och leksakerna- ALLT e helt enkelt obetydligt när jag tittar på denna bild. Blir rörd så tårarna nästan kommer:-) Exakt 3 år sedan !
DET BÄSTA MAN HAR !!!







Puss o Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar