lördag 26 november 2011

Lyckad fredag kväll !!!

Jag blev väckt 07 i morse och då kändes det som jag precis somnat .... Trött! MEN det är det värt. Vilken rolig kväll igår/natt!
Så här såg jag ut:




Massa trevliga tjejjer som fina Tanja bjudit hem till henne. Hon hade fixat både soppa, gott bröd och semlor mm

Här värdinnan själv:


Den här lite annorlunda tavlan hade dom i KÖKet. Jag trodde jag druckit lite för mycket vin och läste fel :-) ..




Här lite bilder från gårdagen








Här trevliga Kim (kommer ni ihåg Friends?)

Vi beställde taxi till "gamla Alladin" där Lilli&Sussie skulle uppträda, vilket drag. Vi dansade, pratade och hade en lyckad kväll :-) Synd bara att tiden går lite för fort när man har roligt ....!!!




När det var dags för "oh mamma" så hoppade självklart Ankie upp på scenen. Och då blev det ännu mera drag! Dom e ju duktig dom gamla godingarna!





Vi hade som sagt en lyckad, härlig, mysig, rolig, skrattig kväll. Nu känner jag mig taggad. Snart får det bli dax för lite partaj igen:-)

Kraam så länge

Idag står kalas och lite annat på schemat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar