tisdag 8 november 2011

Löss .....

Jag har köpt tårta för självklart blir det tårta på säng imorgon bitti !!!! Det är en självklarhet sedan jag var liten.




Vi har till och med sagt på skola att vi kommer lite sent imorgon:-).. det kan man väl få göra på en sån viktig dag :-)lilla syster fyller år... Jag kunde inte låta bli att köpa en present till Jane också. Blev ett par fina örhängen. Hon tog hål i öronen för något år sen så hon blir säkert super glad !!

När vi kom hem från dagis var jag tvungen att sitta ner eftersom Julia bestämt skulle LUS-KAMMA mig... Du har lus sa hon:-) Så var det ju inte alls!! MEN det GÅR löss på dagis så vi hoppas vi klarar oss! Fy så hemskt (löss) fy, bara man säger Löss börjar det klia i håret och på hela kroppen .... Tydligen är det rätt vanligt på förskolor..





Tradera är avslutad och jag fick sälja allt jag lade ut utom ett par skor ... Summan blev nästan så den täckte "frissa kostnaden", nu ska allt packas, bockas av och skickas innan jag lägger in mera nästa vecka. Nu ska jag bli av med allt som ligger i påsar/säckar år ut och år in .......
Sen ska jag ta alla leksaker och sen alla möbler och sen lägenheten.. hi hi

Kram o sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar