torsdag 17 november 2011

Stor händelse i Stockholm ...

Den största nyheten i Stockholm idag ÄR:

Dags för Versace-shopping på H&M
I dag släpptes Versaces H&M-kollektion - i utvalda butiker och på nätet. Kaos i Stockholm. Alla vill komma in i butikerna och se vad som finns. Är kläderna så annorlunda, fina som det sagts ?!


Jag tänker inte gå ner och kika (inte idag i alla fall)

Efter lämning åt jag frukost med en fin vän (en försenad födelsedags-present)Mums !




Sedan har vi varit runt och kikat lite... Beslutsångest över dessa fina Acne Jeans - men 1500:- är dom väl ändå inte värd !?




Jag köpte dom inte men "tänker på dom..." Jag tog på mig mina gamla jeans som jag köpt på HM för 99:- som ändå e helt OK och gick därifrån ... Bra gjort och jag tjänade 1500:- (så kan man ju faktiskt se det ......)

Jag ska hämta Jane tidigt idag, vi tar alltid bussen till stallet så vid 14 måste jag vara på skolan

Hej så länge

1 kommentar:

  1. Hihi, så brukar jag också se på det. Enkelt sätt att tjäna pengar på :) Frukosten såg ju jätte smarrig ut! Ha en fin dag. Hälsningar från Forsa

    SvaraRadera