tisdag 15 november 2011

Underbar tisdag!

Hoppas din tisdag börjat bra. Utanför mitt fönster skiner solen. Balkongdörren står öppen och härlig kall luft strömmar in! Jag ska ut på en långpromenad nu innan jag går och hämtar Jane på skolan har jag tänkt!! Måste passa på när vädret är så härligt!!

Blev sittande i fm och kikade på Efter 10 för ovanlighetens skull. Sedan fick jag en sån konstig känsla i magen, fy !! Gäst i soffan var Klas Ingesson (tidigare fotbolls spelare) som berättade om sin sjukdom och om sitt liv/ hur det drastiskt ändrades. Han drabbades för många år sedan av Cancer och blev sedan " frisk " men att det kom tillbaka efter bara 2 år:-( Han berättade om sitt sätt att leva, tänka och mycket annat. FY vilken otäck sjukdom!!!! Orättvist att så många oskyldiga drabbas varje år.


Ska man inte få upp ögonen för livet förrän något drastiskt händer ?????


Min fina vän Annika och hennes fina son kom förbi lite oväntat, KUL med främmande!! Jag har lovat Julia och köpa bamse cerat idag så jag var på mitt "favvo-hak" Apoteket. Där blir det lite mer än ett cerat ....


Kom precis på att jag lovat att vi ska baka ikväll så jag får väl bege mig till affären nu med en gång .....

Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar