lördag 12 november 2011

oj vad tyst det blev:-) ...

Barnen sover och jag kan lova att ikväll har det inte varit städat hos oss ...... Golvet i barnens rum syndes inte ens:-) men det ingår väl:-)

Nu har det blivit tårta många dagar... och imorgon blir det oxå :-)



Mycket barn, många vuxna och totalt ca45 personer! Mysigt med mycket folk och väldigt tomt när alla går hem .. Några stannade på middag men de flesta gick hem när kalaset slutade efter 2 intensiva timmar. Jane och de stora syskonen skulle vara lekledare och ha bla dansstopp, men de blev arga eftersom ingen lyssnade på vad de sa ... så kan det vara....




De stora fick det lilla bordet:-) orättvist men mysigt!
De fixade även med fiskdamm som är ett måste på barnkalas:-)






Min fina vän Paula var självklart här med sina två barn Laura och Alexis (som jag e gudmor till!)
Här fina Paula och Jag





skönt med långt hår då man enkelt o snabbt kan sätta upp håret i en toffs då man inte hinner göra sig i ordning själv..


Nu är det såklart Så mycket bättre, lite godis och ett glas vin i ett tyst, lugnt hem:-) Mina fina föräldrar åker hem imorgon, FYYYY så tråkigt! Vill att dom flyttar till oss!!
Det blir äntligen dax för en dans-söndag igen imorgon efter många veckors uppehåll. Vi längtar allihopa:-)

Kraaaam o ha en bra lördag kväll !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar