måndag 28 november 2011

Ny härlig vecka !!!

Måndagar är väl härliga!? Man kan liksom "börja om" på något man inte hann eller vågade göra förra veckan:-)

Möttes i morse av en gullig kommentar på dagis:

Varje vecka ställs barnen inför en ny fråga.



Sötis!!


Glömde berätta att nu e barnsakerna sålda:-( så inga fler bebisar blir det ...
Bla Min kära vagn!




Så här såg den ut för 3 år sedan.....


Jag var tyungen att slinka in på favorithaket runt hörnet på väg hem. Köpte en av stans godaste Latte!!! De har även massa annat gott nu :-) ..... !



Jag ska fortsätta jobba lite... sitter och letar lokal att hyra. Vet inte riktigt till vad än - men vi får se. Jag ska så småningom öppna något eget har jag bestämt.

Kraam så länge

3 kommentarer:

  1. Våga för att vinna! Här kommer det bli vinst!

    SvaraRadera
  2. Nu tar vi det lugnt! Lokal först och idé sen ?????

    SvaraRadera
  3. Men vad spännande att starta något eget. Hoppas du kommer på vad bara :)
    Jag älskar verkligen att läsa din blogg, du är så rolig och härlig. Kram på dig stinta!

    SvaraRadera