tisdag 8 november 2011

Saker på gång:-)

Det tog lite tid innan vi kom iväg i morse, med en som KAN ALLT SJÄLV ... !!


Så här tänkte hon gå på dagis .. Tennis skor, varma vantar och ingen jacka eller överdragsbyxor ?! Idag var det kallt när vi gick. Bara 5 grader och barnen skulle ut på stan och "leta bokstaven K" ...

Jag var iväg på ett möte idag på Modecenter i Nacka. Gick bra (hoppas jag..)
Berättar sen när jag själv vet något mera. Spännande!


När jag kom hem bjöd min fina granne mig med på lunch, Så här såg våra "nytto tallrikar ut... "




Supergott, men egentligen gillar jag ju mest riktig Husmanskost ... !! Det är dessvärre väldigt svårt i vår stadsdel att hitta såna ställen. Ofta serveras det pasta, nyttiga mackor, bulgar sallad osv för typ 139:-

Nu ska jag slå in lite presenter, möta upp en kompis som precis smsade att hon var i närheten och ville fika, Jag bangar aldrig en "latte"

Hör av mig senare, Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar