onsdag 23 november 2011

Onsdag kväll = Berg flyttar in ...

Jag letade min dator när Julia plötsligt säger:
- Mamma, jag har gömt din dator.

- Jaså, var då??

- I mitt rum ... bakom soffan.

- Jaså det har du, undra om jag hittar den då:-) Dom e ju härliga!

Redan onsdag, IGEN!!! = Berg flyttar in .... vet inte vad jag ska säga om dagens program ...

Ett bra tips till alla skolor:
Alla elever i Janes skola gör ett litet "paket" som skickas via Läkar missionen som delar ut detta till barn i kris drabbade länder. Det ska innehålla penna, pennvässare, sudd, block, tandkräm, tandborste, färgkritor, tvål, tablettask, vykort samt reflex.
Och man vet att detta kommer fram! Vilken grej. SÅ lite vi kan göra och tänk vad glada de ska bli !!!!

Imorgon står bakning på schemat ......

Svårt att lägga sig när man har så mysigt med alla julstjärnor :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar