lördag 26 november 2011

Nu börjar det kännas....

Tur att dagen var full av aktiviteter .... annars hade jag somnat:-) !!
NU börjar det kännas att man sovit ca 3 timmar i natt....

Fick främmande på förmiddagen. Julias bästis Lisa och hennes mamma Katrin kom och lekte lite o drack kaffe med oss..

Fixade lunch och samtidigt kollade jag på Idol i köket och hade HÖGT ljud och sjöng med med min hesa röst (sen all schlager sång igår..) så barnen kom och undrade om det blivit något fel på mamma ... OCH mina ben ville bara dansa mera, ha ha. Går snabbt att komma in i rutiner...


Sedan följde jag barnen på kalas och som TUR var ville de vara ensam där o jag fick inte stanna...

Sen dax att hämta igen. Orkade inte göra någon middag ... hmm , beställde pizza (hemkörning så klart..)
Vi har badat tillsammans jag och barnen som de älskar!

Skulle vilja ha någon att somna mot i soffan ikväll, men eftersom det inte finns någon att somna mot går jag och lägger mig nu och ser inte ens klart på Så mycket bättre:-)

Massa kraaaamar till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar