måndag 14 november 2011

tiden går så fort .......!?

Dagen har som de andra dagarna gått fort...

Intervjun gick bra! Jag fick ut det jag ville och sedan får vi se vad som händer. Vi ska fundera både jag och dom så ska vi ta möte 2 om någon vecka igen.
Ett familjeföretag /inom media o tidningar som funnits 25 år tydligen. De vet vad jag vill och kan så får vi se om de kan matcha min önskan, spännande!

Åt lunch inne i Saluhallen


Idag var jag tvungen att köpa toa/hushållspapper .... FY, finns det något värre!? Pinsamt. Jag vet, löjligt!!


Jag hörde mig själv säga:
-Det är inte jag ......!
Kom på mig sen, vadå det är inte jag??? Som ska använda dom eller, jag gör inte "sånt" eller vad .....
Hon trodde nog jag var knäpp.
Köpte massa så nu behövs inte köpa på länge ...

Jag tog Janes cykel och hämtade henne idag också eftersom tiden var knapp. När jag kom halvvägs hoppade kedjan av....
Jag trampade nog för hårt , eller var jag kanske för tung ....







Jag fixade det i alla fall på egen hand :-) !!!

Ser du två streck i min hand. När jag var liten sas det att man skulle få så många barn som antal streck man hade i sin hand = jag skulle få två. Kolla om det stämmer på er också.

Kraaam nu ska jag ta hand om barnen som ska sova innan 8. De e sååå trött idag .... Tvungen att ställa om klockorna en halvtimme fram eftersom Jane kan klockan :-)
Ett bra trick! Men kom ihåg att ställa tillbaka den när "de somnar" :-O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar