måndag 17 mars 2014

TV


Ny vecka, skönt! Man vet aldrig hur den blir. Det går heller inte göra något åt den som var, men det som händer nu går att styra "lite" ….. Rätt skönt!

Jag somnade igår vid 21.30 och sov till 07.30 !! Härligt.


Jag blev tillfrågad för rätt länge sedan att vara med i ett Tv-program. Hade jag bara "haft mig själv" dvs för rätt många år sedan kanske jag tackat Ja:-)

Men att vara med i ett TV-program gör verkligen skillnad (för de som vill det) Se bara på program som
Idol, Ensam mamma söker, Farmen, Hela Sverige bakar, Let´s Dance, Familjen Annorlunda- 
Bläddra bara i en "skvallertidning" så ser man …

Reklam vi spelade in för länge sedan kommer användas och har redan börjat visas (har jag hört….) Programidén var osäker men nu har den gått igenom! Roligt.
"Har du ett rätt "vanligt" liv: Arbetar mycket, fullt upp med barnen, hemmet, har du djur att ta hand om, älskar att laga mat, städa, svårt att få pengarna att räcka till, hinner inte ta hand om dig själv eller vad som helst."
Kanske vill du testa något nytt ( gå ur din trygghetszon ) bli ompysslad, sminkad, fotad och så småningom synas i varje Se & Hör….
DÅ tycker jag du ska söka till detta program. Återkommer med närmare detaljer eftersom jag inte ens sett det själv än. Haha

En sak vet jag i alla fall: Du måste vara över 35 !



Nu lite fix & trix innan barnen ska hämtas klockan 15.00. Tack för alla åsikter om våra tapeter. Det blev som de flesta tyckte. En snygg turkos fondvägg, som ska beställas idag!

KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar