torsdag 6 mars 2014

Resor


Dagen har varit bra! Härligt soligt och runt 8 grader. Båda barnen sover sedan länge men båda kände sig liiiite hängiga, grrr! NEJ!!! De somnade vid 20.00 och jag tror och hoppas med en skön, lång nattsömn så är de pigga i morgon vid 7.30 igen då klockan får ringa:-)


Hur är det med "tid" ?
Jag tycker alla klagar att vi har för lite tid... Lite tid? Till vad? Det viktiga? Det mindre viktiga eller bara för lite tid?

När jag läser detta tror jag många har alldeles för mycket tid, som hinner med att tänka tanken ..... och sedan även bry sig och genomföra!



Idag hämtade jag massa kort jag framkallat till "byggprojektet" och samtidigt lämnade jag in ett "ego"kort som nu sitter uppsatt i A-4 format i en svart ram på väggen! Blev bra, syns inte riktigt vem det är.  Roligt att få "komma ihåg sina resor"  (Sedan vi var i Turkiet för några månader sedan) Varför ska vi bara ha kort på barnen överallt ......  ??



Blir en TIDIG kväll, Sov Gott !!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar