söndag 2 mars 2014

Plastikoperationer



Alla som bloggar vet vad jag menar att bloggare "tänker sin in i bloggen"automatiskt typ hela tiden:-) Till och med i duschen kommer tankarna vad man kan, får men framför allt vill skriva för att inte skriva för mycket, för roligt, för snuskigt eller för tråkigt ....

Som ni vet handlar inte min blogg så mycket om vad jag dagligen har för jeansmodell, märke på väska eller senaste fransförlängningens-namn, pris på champagnen osv. Det finns SÅ många andra som gör det och jag lämnar det åt de som kan det mycket bättre än jag!! Att "dra fler läsare" för att visa sin rumpa känns heller inte som jag!! Det räcker med att jag vid ett tillfälle visade mig i bh och överskriften var "stora bröst" (det drog flera hundra extra läsare) ??

Jag kan min vardag, mina barn/familj och skriver oftast om det som faller in just för dagen. Det kan vara en riktigt "skitig" park-dag där man stått och gjort pannkakor på morgonen eller för att ta med till frissan som jag gjorde i fredags då Julia plötsligt inte alls gillade mina pannkakor så två frissor mumsade upp allihopa:-) Oftast gör vi som föräldrar allt för våra barn (kanske för mycket) Jag packar ofta med mig en hel väska bara för att gå ut på gården:-) Haha
Någon kan ju frysa eller bli sugen på en frukt, eller en festis. Uppskattar de "små" trollen allt vi gör? Tar de oss för givet eller kommer det en dag då de känner att man verkligen gjort allt för dom och säger -
Tack mamma för allt du gjort för oss? Ja, man vet aldrig .......

Ibland kan det kännas (slut på ämne) - vill inte tråka ut er !?

Något jag inte skrivit om någon gång är plastikoperationer (tror jag) ..  Börjar smått här med några bilder:-) rätt faschinerande ....



               Smink kan också göra skillnad och mycket mycket billigare :-) om det nu är så viktigt .....

 
                                                    Jag gillade Agnes näsa innan lika mycket!














Det var allt för idag:-)

Ses imorgon!!!!



2 kommentarer:

  1. Intressant! Läser din blogg dagligen och små ler varje gång! Fortsätt som du gör, Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Fy fan vissa bilder blir ju för mycket! Man glömmer ju bort detta och så är dom förebilder åt så många flickor.

    SvaraRadera