tisdag 4 mars 2014

Bloggar!!



Hinner du läsa bloggar?

Jag har några vänner som bloggar som jag försöker följa! Här kommer dom :-)

Min vän Annelie Niehoff , även hon från Hudiksvall, bosatt sedan länge i Stockholm. Två barn och en musiker till man. (känner igen mig......)




Självklart Annika Duckmark som började blogga ganska samtidigt som mig. Har jag inte koll på henne en dag så kikar jag in på hennes blogg för att veta vad hon gör:-)




                                                               Här jag, Annika och Annelie !!


En annan blogg jag försöker läsa (ibland kan det gå en månad, ibland en vecka och ibland kan det till och med bli dagligen!) Vimmelmamman En blogg med känsla!
Här fina Lotta och bästa Julia i Thailand ...




 Då har ni något att göra om ni får tråkigt :-)



KRaaam



3 kommentarer:

  1. Läser du inte min? ;) ha en fin kväll, kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med lite presentation av bloggar! Det gillas! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad du är gullig! Tack så hemskt mycket!!!
    Kram!

    SvaraRadera