tisdag 25 mars 2014

Fondvägg och favorit


Telefonen går varm, Det ringer, smsar och min mail plingar mycket mera än normalt ..... typ hela tiden!
Att ha saker på blocket och försöka komma ihåg vem man svarat, vad man svarat och när man ska visa ..... I min mobil har jag nu plötsligt kontakter som : vedspis, soff/säng, diskmaskin, färg mm  (hihi)

Min DKNY handväska hänger med överallt. Kom på det idag: Förut har jag alltid haft mobil, plånbok, handkräm, läppglans, penna, vattenflaska och några hårsnoddar i den. Idag märkte jag, nu finns varken handkräm eller läppglans.... Istället hittar jag en tumstock, Ikea katalog, papper med mått och en toarulle?  :-)
Dagis stänger tidigare idag så jag hinner visa några bilder från idag och sen måste jag rusa! Det är mycket klart men mycket kvar att göra:-)


Fondväggen i sovrummet blev bra! Svårt att fånga exakt färg på bild ... Jane och Julias fondväggar blev också fina tycker jag!




Oj vad tid detta tar. Jag har massa jag borde göra och hinner inte ens med att jobba ....  I morgon blir inköp av tvättställ till badrum. Tur man inte har ett 8-17 jobb!
  
           Känner att jag bara MÅSTE köpa en sån här på väg till dagis! Min absoluta favorit :-)




Stor KRaaam så länge


1 kommentar:

  1. Det är roligt att se utvecklingen. så fint! tack för en bra blogg Kin

    SvaraRadera