måndag 31 mars 2014

frånvaro ..



Har inte haft ork att skriva, därav min frånvaro! Det började i lördags då Julia och jag var på väg på *Tingeling bio*  då jag fick ett väldigt tråkigt besked!  Det kröp i hela min kropp, mitt hjärta dunkade och tårarna bara rann. Jag såg inte en sekund av filmen utan satt med min mobil och googlade.... med Julia på vänstra sidan helt ovetande.

Igår söndag protesterade min kropp. Jag kräktes och hade sprängande huvudvärk typ hela dagen, kvällen och då är man glad att man inte är ensamstående mamma! Vet inte om jag fick en chock eller om det var en elak bakterie .... Tack vänner, Alban och alla som orkat med mig fast inte jag orkat med Er!

Nu känns det något bättre och eftersom jag inte kan påverka situationen finns inget jag kan göra för stunden... mer än hålla tummarna att allt löser sig!
(jag kommer berätta mera vid tillfälle)

Jag har en lite rolig sak att berätta: Julia har tappat sin första tand och är så stolt! Mitt lilla hjärta... Jag är så överlycklig som har mina två härliga, bästa, fantastiska, omtänksamma och snälla barn!!



KRaaam så länge




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar