lördag 1 mars 2014

Mello och äntligen hemma ....



Var ska man börja?

Mello. Skönt att sitta hemma i soffan och kolla. Hade inte orkat med både uppladdning och nerladdning igen:-) .....

Första ggr jag kan tycka att rätt låtar gick vidare! Programledarna fortsätter "lalla" som inget hänt. Roliga skämt (gäsp) och små pinsamma inlägg som bara "de själva" tycker är roliga om båtar och allt ...  Pausen har jag redan glömt, nej ... jusst ja´barfotavisan!



Det bästa i dag är att Jane kommit hem igen, tack för det!!! Hon har haft superskoj på lovet med både skidåkning och badhus och shopping på Lindex .... med bästa mormor&morfar. Hon ville stanna en vecka till!
Hon undrar varför inte VI kan bo i en liten stuga på landet??
- Fråga pappa kan jag bara säga! (lättare att skylla på honom ....) mig spelar det ingen roll för. Tycker det är för och nackdelar med att bo i stan och på landet! Att bo i en liten stuga vet jag inte, men varför inte?! bara det får gå en liten ponny på tomten :-)

Jane e världens bästa storasyster: hade köpt present till sin lillasyster också, sötnosen!




Hoppas du har en bra lördag kväll
XXX



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar