torsdag 13 mars 2014

Hostmedicin som hjälper



Jag fryser lite inifrån....  men utanpå är det helt ok! Jag hoppas det håller i sig. Jag litar på c-vitamin, d-droppar och sömn tänkte jag skriva men det har inte blivit sammanhängande sömn de senaste nätterna och det är precis det jag behöver. Att sova 10 timmar och vakna flera ggr mellanåt är lika som att sova 3-4 timmar (för mig)

Blir jag inte sjuk nu blir jag aldrig sjuk:-) Barnen har hosta och det är svårt att hålla för munnen under natten, även svårt att sova i egna sängar och till och med svårt att ligga still i mitten av sängen.......

Jag hittade en skvätt Cocillana hemma (enda hostmedicinet som hjälper) så jag hoppas att det går över snabbt!


Synd att man inte bara kan gå och köpa på Apoteket utan behöver recept …Tillståndet går upp & ner. Pappa är här på besök och barnen har lekt frisör och jag har varit på Cellprovtagning






KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar