onsdag 19 mars 2014

skomakar´n


Jag har ett par skor jag verkligen gillar och borde vara rädda om för när dom går sönder står jag där och får välja mellan gummistövlarna, varma kängorna eller de svarta stövlar jag haft flera flera år. Alla andra har jag kastat, tappat bort eller ligger de på något ställe där de absolut inte ska ligga:-) eller i värsta fall hittar jag bara en ....

Vad händer? Jag drar sönder de på väg till förskolan !! FAN. Favoriterna är trasiga.

I bland är det bra att vara kompis med sin egen "gata" korvkiosken, matbutiken, spelbutiken, frissan OCH skomakar´n som till och med såg att remmen hängde och slängde när jag var på väg till dagis  och tyckte att jag inte skulle gå så, han fixade det direkt!
Så är du på Östermalm, vill ha snabb service, trevlig personal, kanske en klubba medan du väntar så ska du gå hit! Ligger på Nybrogatan (Amos Skomakeri)





Fick ett härligt sms från min mamma i "Hudiksvall" som är i stugan:-) Blir så lugn bara av att titta på denna bild,  Härligt !!!


Ses senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar